• Byggeriets aftaler

Under temaet ‘Byggeriets aftaler’ finder du kurser, der klæder dig på til at kunne navigere sikkert i alt fra aftalesystemet til entrepriseret og rådgivningsydelser – alt sammen set fra bygherrens perspektiv. Arrangementerne giver dig bl.a. overblik over AB18-systemets opbygning og bestemmelser, samspillet mellem aftalesystemets parter, de forskellige samarbejds- og entrepriseformer og godt kendskab til de forskellige ydelsesbeskrivelser.

Arrangementer indenfor ‘Byggeriets aftaler’ henvender sig til dig, som har brug for et godt overblik over aftalesystemets opbygning, muligheder og faldgruber i entrepriseaftaler. De henvender sig desuden til bygherrer og bygherrerådgivere, der ønsker bedre overblik over de gældende regler og råd til at tilrettelægge bedre og mere værdiskabende samarbejder.

Uddannelsesforløb, kurser og arrangementer om Byggeriets aftaler:

Virksomhedskurser

Når i er flere, der skal have fælles fodslag

Skab et fælles fundament for udvikling og viden i jeres organisation med et virksomhedskursus arrangeret af Bygherreforeningen.