• Bygherrenetværk øst

Bygherrenetværk øst er et netværk for bygherrer i Østdanmark, som ønsker at dele erfaringer med andre ligesindede. Fokus er på at udveksle erfaringer om aktuelle initiativer i branchen og generelle udfordringer som bygherre gennem oplæg, studiebesøg og dialog.

Formål

Formålet med Bygherrenetværk øst er at skabe en ramme, hvor deltagerne mødes om faglige aktiviteter, inspiration og opdateringer. Som medlem af netværket får du også indblik i og mulighed for at drøfte foreningens arbejde. Desuden er netværket en uformel ramme om fortrolig sparring med ligesindede.

Målgruppe

Netværket henvender sig til bygherrer i Østdanmark, som ønsker at udvikle det gode samarbejde, nye løsninger og dele ud af deres erfaringer i rollen som bygherre. Netværket består af en række kommunale bygherrer.

Temaer

Vi sætter fokus på konkrete emner, der har relevans for bygherrefunktionen og vinkler det gerne til en lokal kontekst. Desuden indeholder vores møder som regel et besøg hos et af netværkets medlemmer. Eksempelvis har vi behandlet følgende emner:

• Bæredygtighed og certificeringsordninger
  • Arbejdsmiljø og sikkerhed samt organisering området
  • Regler og muligheder for sociale klausuler

Tid og sted

Bygherrenetværk øst mødes 3 gange årligt. Værtskabet går på skift mellem medlemmerne.

Netværket mødes hos værten eller på et aktuelt byggeri. Vi mødes til frokost, får opdateringer bordet rundt og to-tre faglige oplæg. Møderne afsluttes med et glas vin og aftaler for næste møde. Møderne planlægges for et år ad gangen og ligger typisk fra kl. 12:00-16:00. Der er fuld forplejning på hvert møde.

Pris for deltagelse

Prisen for et års deltagelse er 4.500 kr. ex. moms for medlemmer af Bygherreforeningen og 5.100 kr. ex moms for ikke-medlemmer af Bygherreforeningen.

Områdechef, kommunikation og udvikling
Jesper Malm

jm@bygherreforeningen.dk

Tlf.: +(45) 2294 4161