Nyhed -

10/03/2020

Update på coronakrisen

16. marts 10.58:

Bygherreforeningen opfordrer medlemmer og byggebranchen til at fortsætte så normalt som muligt trods coronavirus. Der er eksempelvis umiddelbart ingen grund til at suspendere dagbøder overfor entreprenører på baggrund af coronakrisen. Dialog og samarbejde er vejen frem. Læs mere på vores seneste nyhed:

Bygherreforeningen: De normale spilleregler gælder stadig

11. marts kl. 22.35:

I forbindelse med forebyggelse af spredning af coronavirus følger Bygherreforeningen Sundhedsstyrelsens anbefalinger som arbejdsplads og i forhold til vores forskellige kurser og arrangementer. Og efter de seneste tiltag præsenteret af regeringen onsdag aften den 11. marts 2020 vil vi de kommende 14 dage så vidt det er muligt flytte, aflyse eller lave digitale setups omkring vores arrangementer og møder, således den fysiske kontakt bliver minimal. De berørte deltagere bliver kontaktet direkte.

Vi følger naturligvis udviklingen nøje og kommer der yderligere informationer vil de blive delt her på hjemmesiden.

Spørgsmål kan rettes til kursuskoordinator Maria Jordy Madsen på tlf: +45 3137 9387 eller mjm@bygherreforeningen.dk

Nyheden er skrevet af