Dialogmøde om bæredygtighedspolitik: Kemi

Vil du som medlem have indflydelse på vores bæredygtighedspolitik? Dette er det fjerde dialogmøde i en række, som går i dybden med klima- og miljøproblemområderne i Bygherreforeningens Bæredygtighedspolitik, hvor vi sætter fokus på problemområdet kemi.

Bygherreforeningen inviterer til en eksklusiv medlemsdiskussion om, hvordan nye krav og tendenser bedst afspejles i vores bæredygtighedspolitik, når denne skal afveje både samfundsmæssige behov og medlemmernes formåen og holdninger til problemstillingen.

Ved at deltage i dette dialogmøde får du mulighed for at påvirke foreningens arbejde og deltage i dialogen om, hvor og hvordan bygherren kan påvirke politikerne og branchen med vores politik omkring kemi i den nærmeste fremtid. Deltagere kan med fordel orientere sig i bæredygtighedspolitikken forud for mødet.

På mødet vil der være inspirationsoplæg af Tine Seeberg Hansen, Teknisk seniorkonsulent, Rådet for bæredygtigt byggeri og Martha Lewis, Head of Materials, Henning Larsen. Herefter drøfter og kvalificerer vi den eksisterende bæredygtighedspolitik og problemområdet kemi i grupper og plenum.

Det fulde program kan ses her.

Mødet afholdes i tidsrummet 08.30-12.30 i BLOXHUB, København. Hvis du er interesseret, skal du tilmelde dig via nedenstående formular. Deltagerantallet er begrænset til 20 medlemmer.

Beklager, denne formular er ikke længere tilgængelig.