Dialogmøder om politik for social bæredygtighed

Vil du som medlem have indflydelse på vores bæredygtighedspolitik? Vi er startet på en proces, med udvidelse af vores nuværende politik, til også at omfatte social bæredygtighed, og derfor vi vil gerne invitere dig til at deltage i dialogmøder. På møderne er der inspirationsoplæg, hvorefter vi præsenterer udkast til problem- og fokusområder, pejlemærker, handlinger og målsætninger, som vi drøfter og kvalificerer i grupper og plenum. Vi forventer som udgangspunkt at skulle diskutere arbejdsvilkår, menneskerettigheder og ligebehandling, berørte (lokal)samfund samt uddannelse og kompetenceudvikling fordelt på to dialogmøder.

7. marts 2024: Arbejdsvilkår, menneskerettigheder og ligebehandling

Vær med til at drøfte ovenstående emner i en workshop med andre medlemmer. På dagen vil der desuden være inspirationsoplæg fra Oliver Sellner Vonsild, chef for social bæredygtighed, Femern A/S, og Nadia Sander Strange, projektleder, Byggeriets Samfundsansvar.

Du kan se det fulde program her.

8. april 2024: Berørte (lokal)samfund, uddannelse og kompetenceudvikling

Vær med til at drøfte ovenstående emner i en workshop med andre medlemmer. På dagen vil der også være inspirationsoplæg. Oplægsholdere annonceres snarest.

Detaljeret program sendes til deltagerne inden møderne afholdes.

Begge møder afholdes i BLOXHUB i tidsrummet 8.30-12.30 inkl. frokost. Hvis du er interesseret, skal du tilmelde dig via nedenstående formular. Deltagerantallet til hvert møde er begrænset til 20 medlemmer.

Tilmeldingsformular - Dialogmøder om social bæredygtighed

Tema(er)* jeg gerne vil deltage i møde om:

Få den nyeste viden fra Bygherreforeningen i din indbakke

Ja tak – send mig Bygherreforeningens nyhedsbrev