Indeklima, sundhed og hygiejne

Indsæt rammesættende tekst………

Skolernes indeklima

Realdanias projekt om indeklima løb fra 2016-2020. Dårligt indeklima påvirker børns indlæringsevne, trivsel og sundhed. I størstedelen af klasseværelserne rundt omkring i landet bliver grænseværdierne for især CO2 og støj overskredet i store dele af undervisningstiden. Projektet har søgt at skabe et overblik over skolernes indeklima gennem pilotprojekter, strategiske indeklimaplaner, innovationsprojekter, fokus på viden om indeklima og faglige netværksarrangementer. Målet er at øge elevernes trivsel, indlæring og sundhed.

Har du været involveret i et projekt, som har gjort noget særligt i forhold til udvikling eller håndtering af et skolebyggeri? Så vil Bygherreforeningen meget gerne høre om det, så vi kan fortsætte den gode videndeling blandt branchens aktører. Hvis du vil dele gode råd eller anden inspiration, så skriv til projektchef Lars Bertelsen.