• Kompetencetjek

Styrk din organisation med et gratis kompetencetjek i Bygherreforeningen.

Byggeriet er i en rivende udvikling, hvor bl.a. nye aftalesystemer og digitalisering ændrer processer og flytter ansvarsområder. Ved fortsat at professionalisere dig og dine kollegaers rolle som bygherre, kan du derfor støbe fundamentet til fremtidens byggeri.

Som en hjælp til at holde dig og din virksomhed skarp i forhold til udviklingen tilbyder Bygherreforeningen et helt nyt analyseværktøj, der kan tjekke jeres kompetencer.

Kompetencetjekket kan hjælpe jer til at sætte fokus på bygherrerollen og analysere jeres bygherreorganisations samlede pulje af kompetencer, så I er på forkant og klar til at gribe byggeriets fremtidige muligheder.

Kompetencetjekket er et værktøj, der sætter fokus på dialog og udvikling, og som en del af tjekket skal organisationen såvel som de enkelte medarbejdere udfylde en survey, der kan illustrere potentielle faldgruber og udfordringer for netop din organisation.

Kompetencetjekket er et gratis tilbud til Bygherreforeningens medlemmer, som blandt andet sammenholder organisationens strategi med medarbejdernes kompetencer. Med kompetencetjekket vil organisationen som helhed få indblik i mulighederne for at udvikle en fælles forståelse for de strategiske målsætninger, finde uafdækkede potentialer og systematisere kompetenceudvikling. Samtidig kan medarbejderne bl.a. få overblik over faglige såvel som personlige kompetencer og få øjnene op for nye ansvarsområder og personlige udviklingsplaner.

Kontakt

Skriv en mail til Anne Kristine Busch i sekretariatet, hvis du er interesseret i at høre mere om kompetencetjekket.

chefkonsulent
Anne Kristine Busch

akb@bygherreforeningen.dk

Udvalg i Bygherreforeningen