• Forum for rådgivningsydelser

Kvaliteten af rådgivningsydelser i byggeriet har været under debat de seneste år, og netop rådgivningsydelser har en central placering i byggeprocessen. I dette forum diskuterer vi, hvad henholdsvis bygherrer, rådgivere og branchen kan gøre for at sikre kvaliteten.

Indhold

Forum for Rådgivningsydelser består af 20 personer, som mødes for at diskutere udvalgte temaer og høre oplæg med udgangspunkt i rapporten ”Byggeriets veje til fremtidens rådgivningsydelser”. Rapporten blev udgivet i starten af 2017 med anbefalinger til bygherrer, rådgivere og branche for at sikre kvaliteten i fremtidens rådgivning. Siden rapportens lancering har dette forum bestående af bygherrer, rådgivere og entreprenøren diskuteret, hvordan anbefalingerne kan realiseres i praksis i sammenhæng med aktuelle problemstillinger og fremtidige tendenser i byggeriet.

Forummets diskussioner suppleres med indspark fra relevante videnspersoner og aktuelle cases.

Blandt temaerne som diskuteres er:

• Bygherrernes indflydelse og muligheder på fremtidens rådgivningsydelser
  • Projekteringsledelsen betydning for kvaliteten af rådgivningen
  • Rådgivernes kompetencer og forretningsgange
  • AB18 og YBL18’s indvirkning på muligheder for bedre samarbejdsformer

Tilmelding og pris

Netværket mødes tre gange årligt, og prisen for at deltage er 4.000 kr. ex. moms. Prisen inkluderer tre møder med fuld forplejning (morgenmad, kaffe, frokost og kage).

Hvis du har lyst til at deltage i netværket, kan du kontakte chefkonsulent Lars Bertelsen i Bygherreforeningen.

Chefkonsulent
Lars Bertelsen

lb@bygherreforeningen.dk

Tlf.: 6174 2233

Hvis du har lyst til at deltage i netværket, kan du kontakte Lars Bertelsen i Bygherreforeningen.

Kurser og arrangementer relateret til emnet