• Netværk om Kommunikation og Legitimitet

Kommunikation spiller ofte en afgørende rolle for et projekts realisering og gennemførelse. Netværket tager udgangspunkt i bygherrernes strategiske udfordringer med at skabe opbakning og legitimitet til de store byggeprojekter.

Indhold

Bygherreforeningens Netværk om Kommunikation og Legitimitet er målrettet kommunikationsansvarlige på store byggeprojekter eller i bygherreorganisationer. I netværket diskuterer vi de kommunikationsrelaterede strategiske udfordringer i byggeprojekter, ligesom vi diskuterer, hvordan kommunikation generelt kan spille en større forretningsstrategisk rolle i bygherreorganisationer.

Facilitator for netværket er Jesper Malm, der også er kommunikationschef i Bygherreforeningen. Jesper har en lang og bred erfaring inden for kommunikation.

Tilmelding og pris

Netværket mødes fire gange årligt, og prisen for at deltage er 6.000 DKK ex. moms. Prisen inkluderer fire møder med fuld forplejning (morgenmad, kaffe, frokost og kage).

Hvis du har lyst til at deltage i netværket, kan du kontakte Jesper Malm i Bygherreforeningen.

Jesper Malm

jm@bygherreforeningen.dk

Tlf.: 2294 4161

Kurser og arrangementer relateret til emnet