• Netværk for plejeboliger

Private og offentlige bygherrer er nødt til at tænke sig grundigt om, for hvordan ser fremtidens hjem til ældre ud? Det diskuterer vi på et højt fagligt niveau i Bygherreforeningens Netværk for plejeboliger.

Indhold

I fremtiden bliver der flere ældre, flere demente og dermed flere plejeopgaver. Det eksisterende antal plejeboliger og deres funktioner kommer derfor under pres i de kommende år. I dette netværk diskuterer vi, hvordan vi skaber fremtidens hjem til ældre.

Netværket består af 30 personer og henvender sig særligt til dig, som i det daglige arbejder med plejeboligbyggeri i en bygherrevirksomhed. For dig kan netværket være et forum, hvor du sammen med andre innovative og dygtige bygherrer kan indhente ny faglig viden fra eksperter og drøfte både udfordringer og muligheder i at udvikle fremtidens hjem til ældre.

Som en del af netværket kan vi bl.a. tilbyde dig erfaringsudveksling af problemstillinger, en konstruktiv dialog med ligesindede og inspiration til at arbejde videre i eget regi.

Tilmelding og pris

Netværket mødes tre gange årligt, og prisen for at deltage er 4.000 kr. ex. moms. Prisen inkluderer tre møder med fuld forplejning (morgenmad, kaffe, frokost og kage).

Hvis du har lyst til at deltage i netværket, kan du kontakte chefkonsulent Lars Bertelsen i Bygherreforeningen.

Chefkonsulent
Lars Bertelsen

lb@bygherreforeningen.dk

Tlf.: 6174 2233

Hvis du har lyst til at deltage i netværket, kan du kontakte Lars Bertelsen i Bygherreforeningen.

Kurser og arrangementer relateret til emnet