Rabataftaler

Rabat på Bygherreforeningens kurser:

Bygherreforeningens medlemmer får en nedsat pris på vores arrangementer, men også organisationer og virksomheder, som ikke er medlemmer er velkomne her gælder prisen for ikke medlemmer.

Hvis I er 8 personer fra samme organisation, som ønsker samme kursus kan I ved tilmelding af en større gruppe opnå rabat.

Kontakt evenkoordinator Rikke Mønster på rsm@bygherreforeningen.dk

Rabat på kurser hos andre udbydere:

Bygherreforeningens medlemmer kan via medlemskabet opnå rabat på kurser, uddannelse, konferencer m.m. hos andre kursusudbydere og samarbejdspartnere.

Byggeriets Ledelsescenter udbyder forskellige uddannelser, hvor foreningens medlemmer får 10 % rabat

Ejendomsforeningen Danmark tilbyder Bygherreforeningens medlemmer medlemspris på foreningens kurser

Molios  IKT koordinator & Leder Uddannelse:Bygherreforeningens medlemmer får 10 % rabat

Nohrcon tilbyder Bygherreforeningens medlemmer 15 % rabat på sine kurser og konferencer.

Realdania By og Byg Klubben: Bygherreforeningens medlemmer får 10 % rabat på medlemskab, som giver mere end 50 % rabat på alle arrangementer. Indtast rabatkode ‘bygherre’, når du bestiller.