De nye hospitaler rundt om i landet kommer til at åbne i løbet af dette årti, og Nyt Hospital Herlev er snart klar til at modtage patienter efter en lang byggeproces. Ud over de nye bygninger, som knytter sig til det eksisterende hospital, har uderummene omkring bygningerne også fået et tiltrængt løft. Vi skal have en rundvisning i de nye hospitalsbygninger inden patienterne rykker ind og høre om bygherrehistorien bag projektet.

13.30 Vi mødes på Nyt Hospital Herlev

13:30-14.30 Oplæg om Nyt Hospital Herlev
Over en kop kaffe hører vi de bedste historier og erfaringer fra arbejdet med det store hospitalsprojekt. Hvilke udfordringer har vi mødt, og hvordan har vi håndteret dem.

Oplæg ved Connie Barfod, projektdirektør, Region Hovedstaden

14:30-16:30 Rundvisning i Nyt Hospital Herlev
Vi får en rundvisning i de nye hospitalsbygninger.

Rundvisning ved Connie Barfod, projektdirektør, Region Hovedstaden

16:30 Afrunding og tak for i dag

Ret til ændringer forbeholdes

Læs mere om praktisk information.

COVID-19:
I Bygherreforeningen følger vi hele tiden udviklingen i Coronasituationen tæt, og vi gør vores ypperste for at overholde de seneste retningslinjer fra Sundhedsstyrelsen. Derfor kan du trygt tilmelde dig vores arrangementer.
Konferencer og seminarer er underlagt reglerne omkring sektorpartnerskaber. Her kan vi fortsat mødes op til 500 deltagere, såfremt vi sidder i ”biografopstilling” og overholder retningslinjerne vedrørende adgang til håndsprit og værnemidler, sørger for corona-venlig forplejning og god afstand. Til mindre arrangementer med max 10 personer overholder vi ligeledes altid de nyeste retningslinjer fra myndighederne.
OBS: Mød ikke op til et arrangement i Bygherreforeningen hvis du har symptomer på corona, mistanke om smitte eller afventer testsvar.

På grund af afstandskrav og begrænset kapacitet anbefaler vi at booke i god tid, hvis du vil være sikker på en plads.