Fredag den 9. november afholdes Building Awards 2018 på Langelinie Pavillonen. Det er en ny stor prisfest for hele byggeriet. Her hyldes det gode og helhedsorienterede byggeri, som skaber værdi for det omkringliggende samfund. Dagen byder på konference, gallamiddag og en række prisuddelinger fra forskellige organisationer i byggeriet.

Blandt de mange priser, glæder vi os særligt til at uddele Boligfonden Kubens Bygherrepris 2018 til en stærk bygherreindsats blandt landets bygherrer. Herudover uddeler Licitationen og Lean Construction-DK også en række forskellige priser til bygherrer, entreprenører, rådgivere, arkitekter og byggematerialeproducenter, der har gjort en ekstraordinær indsats med alt fra nye måder at bruge materialer på til innovative processer og energibesparende projekter. Building Award består af to dele. En faglig konference om dagen samt gallamiddag om aftenen.

Program:

Kl. 09:00-14:30 Stor faglig konference
En række keynote speakers sætter fokus på temaer som globalisering, Smart Buildings og byudviklingen. Hør bl.a.:

• David Symons, UK Director of Sustainability at WSP, London
  • Tobias Baur, direktør, Rambøll Dreiseitl, Singapore
  • Jesper Schou, direktør, Building Technologies, Siemens, Danmark

Se hele programmet for konferencen.

Kl. 18:30-23:00 Gallamiddag og prisuddelingen
Her uddeles 11 priser med hovedtema om FN’s verdensmål, herunder Boligfonden Kubens Bygherrepris 2018 og Boligfondens Procespris. Foruden prisuddelingen vil aftenen byde på livemusik, en prisvindende middag med vinmenu og rig mulighed for at udvide dit netværk.

Det er Licitationen som står som arrangør af Building Award 2018 bl.a. i samarbejde med Bygherreforeningen, Boligfonden Kuben, Lean Construction-DK mfl. Det er således også Licitationen som står for billetsalg. Vi kan dog tilbyde vores medlemmer 20 pct. rabat på hele arrangementet.

Tilmelding:

Som medlem af Bygherreforeningen kan du booke en billet til konferencen og gallamiddagen med rabat. Prisen er således 1.495 kr. for konferencen og 2.495 kr. for prisuddeling og gallamiddag.

Som ikke-medlem kan du tilmelde dig konferencen og gallamiddagen her. Prisen er 1.995 kr. for konferencen og 2.995 kr. for prisuddeling og gallamiddag.