Efter en Bygherre Briefing er du klædt på til arbejdsdagen, og du har fået ny inspiration til håndtering af en aktuel udfordring eller problemstilling, inden for de temaer, der fylder mest blandt vores medlemmer.

Med Bygherre Briefing får du en lynintroduktion til aktuelle dagsordner, inden Bygherreforeningens direktør, Henrik L. Bang, sammen med en inviteret ekspert, dykker ned i dagens tema og belyser det fra bygherrens perspektiv i en kort og skarpt tilrettelagt samtale. Efter en halv time er du blevet opdateret, vi ønsker hinanden en god morgen og går i gang med dagens arbejde.

Dagens gæst er Jacob Dławichowski Olsen, medlem af Bygherreforeningens Young Advisory Board og digital bygherrerådgiver, som giver dig et indblik i fremtidens byggeri med AI fra et bygherreperspektiv.

08:15-08:20 Branchen set fra toppen af byggekranen: Nyheder fra branchen

Vi starter dagens Bygherre Briefing med et nyhedsoverblik, hvor vi billedligt talt kravler op i toppen af byggekranen og tager et helikopterperspektiv på bygherrerne og branchen. Her fremhæver direktør, Henrik L. Bang, de vigtigste nyheder fra foreningen og de afgørende tendenser i branchen netop nu.

Henrik L. Bang, direktør, Bygherreforeningen

08:20-08:40 Projektøren rettes mod: AI og fremtidens byggeri

Hvordan skal du som bygherre forholde dig til og forberede dig på at arbejde med AI? Hvad er dine muligheder nu og på længere sigt? Jacob Dławichowski Olsen, som er medlem af Bygherreforeningens Young Advisory Board og digital bygherrerådgiver, giver sine perspektiver på fremtidens byggeri med AI.

Jacob Dławichowski Olsen, medlem af Bygherreforeningens Young Advisory Board og digital bygherrerådgiver, Rambøll, og Henrik L. Bang, Bygherreforeningen

08:40-08:45 Værktøjskassen: Gode råd til bygherren om AI

Fyld værktøjskassen med dagens konkrete råd fra Jacob Dławichowski Olsen. Her kommer han med de vigtigste pointer opsummeret i3 gode råd, som du kan tage med dig fra dagens Bygherre Briefing til at hjælpe dig på vej i din hverdag som bygherre.

Jacob Dławichowski Olsen, Young Advisory Board

08:45 Tak for i dag!

Har du et ønske til et emne, der skal behandles på en Bygherre Briefing?
Send din idé til projektleder Ditte Juel Jensen.