Bygherreforeningen indleder det nye år med vores årlige nytårskur for hele byggebranchen. Som altid er det første fredag i året – i år den 4.januar kl. 15.00-18.00.

Til nytårskuren mødes 150 ledere, beslutningstagere og meningsdannere blandt bygherrer, rådgivere og leverandører til en spændende eftermiddag med diskussion, snak og netværk. Årets tema er ”Byggeriet som samfundsaktør”.  Efter et indledende fagligt arrangement fra 15-16.30 holder vi 50 års fødselsdagsreception for foreningens vicedirektør, Hanne Ullum foruden der bliver plads til masser af netværk blandt deltagerne.

Som altid vil nytårskuren bestå af korte oplæg samt en paneldebat. Du vil bl.a. kunne møde følgende personer:

Arkitekt: Søren Rasmussen, Indehaver og arkitekt maa hos ONV  arkitekter

Bygherre: Anne Skovbro, adm. direktør i By & Havn

Entreprenør: Henrik Mielke, adm. direktør i Enemærke & Pedersen,

Leverandør: Tina Snedker Kristensen, Marketing- og kommunikationschef, Troldtekt

Politiker: Heino Knudsen (S), Regionsrådsformand, Region Sjælland

Vi vil se nærmere på omverdenens ønsker og forventninger til os som branche og diskutere, hvad vi som aktører selv kan gøre for at skabe ekstra værdi med vores byggerier og byggeprocesser. Vi vil afsøge, hvor der er muligheder for at ”bygge problemerne væk”.

Arrangementet er åbent for alle, men medlemmer prioriteres i tilfælde af fuldt hus.