Netværket mødes 3 gange årligt.

Datoerne oplyses ved tilmelding, eller du kan kontakte Bygherreforeningen på info@bygherreforeningen.dk for at få oplyst datoer i det kommende år.

Prisen for et års deltagelse er 4.500 kr. ex. moms for medlemmer af Bygherreforeningen og 5.100 kr. ex moms for ikke-medlemmer af Bygherreforeningen. Der er fuld forplejning på hvert møde.

Tidligere møder

Netværksmøde den 25. februar 2020 kl. 10.00-16.00: Specialplejehjem og private plejeboliger

Solgaven Valby, Følager 15, 2500 Valby

Rundvisning og oplæg om Solgaven

Vi får en introduktion til Solgaven Valby, der er et nyopført specialplejehjem for blinde og svagtsynede. Hele bygningen har bl.a. taktile håndlister, ledelinjer, punktskriftinformation og ledelys, der gør det lettere at finde rundt. Vi hører om projektet og tankerne bag fra arkitekten og bygherren. Derefter tager vi en rundvisning i plejehjemmet og hører om de ansattes erfaringer og brug af bygningen efter indflytningen. Undervejs er der mulighed for spørgsmål og diskussion.

Andreas Lauesen, partner, Force4Architects

Thomas Gaard Lauridsen, chefkonsulent, Sundheds- og Omsorgsforvaltningen, Københavns Kommune

Camilla Madsen, mobilityinstruktør, Solgaven

Når private bygger plejeboliger

Vi dykker ned i markedet for plejeboliger. NREP er en af de nye private aktører, der er begyndt at investere i plejeboligbyggeri. Vi hører, hvordan de ser på mulighederne for at bidrage til bedre velfærd som privat bygherre, og så diskuterer vi, om der mangler flere private udbydere på plejeboligmarkedet med eksempler fra vores nabolande.

Klaus Ahm, Investment Director, NREP