Formål

I dette netværk kan du blive inspireret og indhente ny faglig viden om indretning af fremtidens kontor og de fysiske rammer på kontorarbejdspladser.

Vi drøfter både udfordringer og muligheder for at udvikle gode kontorarbejdspladser og kontormiljøer. Som medlem af netværket får du faglige oplæg fra førende eksperter på området og mulighed for at komme på interessante studieture, hvor du ser eksempler på innovative kontormiljøer landet over.

Målgruppe

Netværket er for dig, som arbejder med drift, udvikling og planlægning af kontorarbejdspladser og kontorbyggeri, og som gerne vil opbygge et netværk og erfaringsudveksle med andre. Netværket er derudover åbent for bygherrerådgivere, arkitekter og andre, som ønsker at blive klogere fremtidens kontor. I netværket sidder 20+ repræsentanter fra bl.a. Bygningsstyrelsen, Det Kgl. Bibliotek, Københavns Kommune, Rødovre Kommune, Aarhus Kommune m.fl.

Temaer

Eksempler på temaer for møderne kan være:

• Indeklima
  • Delekontorer/skriveborde
  • Ergonomi
  • Hjemmearbejde vs. kontorarbejde
  • Hvad skal kontoret kunne?
  • Brugerinddragelse
  • Interessentvaretagelse
  • Renovering
  • Bæredygtighed
  • Attraktivitet og efterspørgsel

Tid og sted

Netværket mødes to gange årligt. Møderne inkluderer fuld forplejning (morgenmad, kaffe, sandwich og kage).

Pris for deltagelse

Prisen for et års deltagelse er 3.000 kr. ex. moms. for Bygherreforeningens medlemmer og 3.400 ekskl. moms for ikke-medlemmer.

Har du spørgsmål til deltagelsen i netværket, kan du sende en mail til info@bygherreforeningen.dk