Entrepriseformen skal vælges tidligt i forløbet, og det kan få stor betydning for byggeprocessen, hvilken form du vælger. Derfor gælder det om at tænke sig godt om og træffe de rigtige valg fra start, sådan at du kan styre bedst muligt gennem byggeprocessen. På dette online kursus får du en introduktion til de forskellige entrepriseformer og et indblik i de overvejelser, du bør gøre dig, når du skal vælge entrepriseform

10:00-10:10 Velkomst og introduktion til online-værktøjet Teams

Christine Skovgaard Madsen, kursuschef, Bygherreforeningen

10:10-11:50 Entrepriseformer i byggeriet – strategi og risikovurdering

Vi gennemgår de forskellige entrepriseformer, så du får et overblik risici og muligheder med udgangspunkt i AB 18. Derudover sætter vi fokus på, hvilke overvejelser, du som bygherre, kan inddrage i fastlæggelse af din strategi for dit bygge- og anlægsprojekt

Christian Molt Wengel, advokat og partner, Molt Wengel

11:50-12:00 Spørgsmål fra mødedeltagerne

Faciliteret af Bygherreforeningen

Underviser

Christian Molt Wengel, partner og advokat, Molt Wengel
Christian har i 18 år beskæftiget sig intensivt med alle aspekter inden for entrepriseretten, og har omfattende erfaring med at repræsentere byggeriets parter i rets- og voldgiftssager. Du kan læse mere om Christian her.

Praktisk

Du tilmelder dig her på siden, og derefter vil du modtage en invitationsmail fra os med link til online-mødet. Webinaret afholdes fra kl. 10:00-12:00, og tilmelding er bindende.

Læs mere om praktisk information.

Internt kursus

Kurset kan også afholdes i din organisation. I så fald står vi for aftaler med oplægsholdere og sørger for kursusmateriale til deltagerne. Kontakt os for at få et tilbud.