Det nye AB-system indeholder flere og mere detaljerede bestemmelser, end vi er vant til. For at hjælpe dig til at bruge de nye muligheder i systemet bedst muligt, har Bygherreforeningen udviklet en række praktiske værktøjer, som kan hjælpe dig, når du skal arbejde med aftalesystemet. På dette online kursus får du et overblik værktøjerne, så du kan gå hjem og arbejde videre med dem i din hverdag. Vi ser på værktøjerne og på deres sammenhæng og baggrund i AB-systemet, så du bliver klædt bedre på til at kunne anvende de nye regler proaktivt som professionel bygherre.

Kurset er for alle, som skal arbejde med byggeriets aftalesystem i praksis. Du kan læse mere om værktøjerne i Bygherreforeningens AB-guide.

Program følger

Ret til ændringer forbeholdes

Praktisk

Kurset er inklusiv morgenkaffe, frokost og eftermiddagskaffe. Læs mere om praktisk information.

Tilmeldingsvilkår

Du kan frit flytte eller afmelde dig et arrangement indtil 30 dage før arrangementets start.

Efter de 30 dage er tilmeldingen bindende og du vil modtage en faktura på det fulde beløb.

Er du alligevel forhindret i at deltage f.eks. på grund af sygdom, er du naturligvis velkommen til at sende en anden fra din virksomhed i dit sted. Du skal blot sende en e-mail til Rikke Mønster rsm@bygherreforeningen.dk og oplyse om ændringen.

Ved udeblivelse fra et arrangement faktureres deltageren for det fulde beløb

Ved uforudsete hændelser (f.eks. ved undervisers sygdom) eller manglende tilmeldinger kan arrangementet flyttes eller aflyses. Bliver arrangementet flyttet til en anden dato, har du mulighed for at framelde dig uden beregning

Uddannelsesforløb i ‘Byggeriets aftaler’

I Bygherreakademiet har vi samlet en række af vores kurser og seminarer i egentlige uddannelsesforløb. Her tilmelder du dig flere kurser samtidig, og til reduceret pris, og klædes således godt på til at overskue og håndtere de opgaver, der ligger inden for det pågældende fagområde. Alle kurser kan selvfølgelig også fortsat købes enkeltvist. Ønsker du at følge uddannelsesforløbet i ‘Byggeriets aftaler’, så læs mere og tilmeld dig via siden her.

Fotokreditering: Pierre Chatel Innocenti