Konference -

01/10/2019

Professionelle projektledere i bygherreorgranisationer

Denne dag er for dig, som er projektleder i en bygherreorganisation. Gennem oplæg og diskussioner går vi i dybden med de krav som stilles til projektlederrollen ligesom vi kommer ind på hvordan denne rolle udvikler sig, og hvad det betyder for dig.

Medlemspris:

2800 kr. ex. moms

Ikke medlemmer:

4100 kr. ex. moms

Tid og sted

Et stort byggeri kan ikke blot betragtes som et byggeprojekt, men bør i højere grad ses som etablering af fysiske rammer, der understøtter og fremmer de aktiviteter og formål som den rummer. Det kan være læring, fysisk og mental sundhed, integration, kreativitet og samarbejde. Desuden er der ofte en række strategiske krav og forventninger til det færdige resultat og/eller byggeprocessen. Det kan eksempelvis være strategiske mål som FNs 17 Verdensmål.

Dagen er tilrettelagt med cases og perspektiverende oplæg om projektlederens rolle i forskellige entrepriseformer og samarbejdsprocesser, ligesom vi kommer ind på kommunikation og håndtering af interessenter.

Du bliver opdateret på metoder til styring og proces samt de vilkår du som projektleder skal lede dit projekter under.

Du kommer bl.a. til at møde John Ryding Olsen, hovedforfatter til bøgerne ’Power i Projekter’ og ’Projektlederskab – effekt til tiden’ som er grundbøger på Bygherreforeningens Projektlederuddannelse.

Program kommer snarest.

Arrangementsansvarlig er Anne Kristine Busch akb@bygherreforeningen.dk