Som noget nyt sætter vi i Bygherreforeningen særligt fokus på projektledere i bygherreorganisationer. Vi lancerer en faglig eftermiddag for projektlederne, hvor de kan blive opdateret på ny viden, få værktøjer med hjem og udveksle erfaringer med kolleger i andre bygherreorganisationer. Ambitionen er, at dette bliver den første af et årligt tilbagevendende event.

I løbet af en eftermiddag bliver du klogere på din rolle som projektleder både i forhold til din rolle i organisationen, hvordan du får teamsamarbejdet til at fungere og til hvordan du udvikler dit personlige lederskab. Du bliver opdateret på metoder til styring og proces og på de vilkår, du som projektleder skal bruge til at lede dine projekter bedst muligt. Gennem oplæg og diskussion får du mulighed for at reflektere over din rolle som projektleder og høre andres erfaringer.

En dag for alle projektledere i byggeriet:

Denne dag er for alle, som arbejder med projektledelse i byggeriet. Både dig, som er erfaren projektleder og trænger til at få inspiration og dig, som er ny projektleder og har brug for en introduktion til din rolle.