På TRUST-projektkontor på Nørrebrogade 45 sidder 60 entreprenører, arkitekter, landskabsarkitekter, ingeniører og repræsentanter fra Byggeri København. De sidste tre år har de arbejdet helt tæt sammen om at bygge skoler og uddannelsesbyggeri i Københavns Kommune i et strategisk samarbejde.

På denne online “studietur” får vi et indblik i projektkontoret hos TRUST og får alle de gode historier og erfaringer med det strategiske samarbejde.

Byggeri København er blandt de tre finalister, der dyster om at vinde årets Bygherrepris 2020, og er indstillet netop for det strategiske samarbejde TRUST og samarbejdet PLUS. Begge partnerskaber har demonstreret sig som samarbejdsformer, der mindsker konflikter, og udbudsmaterialet fungerer nu som inspiration for andre offentlige bygherrer. Læs mere.

14:00-14:15 Velkomst og introduktion

Rolf Simonsen, områdechef, projekter og udvikling, Bygherreforeningen

14:15-16:00 Virtuel rundvisning på projektkontoret og fortællingen om TRUST samarbejdet af parterne bag

Christina Schulin-Zeuthen, kontorchef, Byggeri København

Uffe Bay-Smidt, partner, Kant Arkitekter

16:00 Tak for i dag

Ret til ændringer forbeholdes

Praktisk

Du tilmelder dig her på siden, og derefter vil du modtage en invitationsmail fra os med link til online-mødet. Webinaret afholdes fra kl. 14:00-16:00 og tilmelding er bindende. Læs mere om praktisk information.