• Byggeri, drift og anlæg

Under temaet Byggeri, drift og anlæg’, finder du arrangementer, der klæder dig på til at kunne navigere sikkert gennem flere tekniske og lovgivningsmæssige aspekter inden for byggeri, drift og anlæg – alle set fra bygherrens perspektiv. Arrangementerne belyser, hvordan du kan bygge med øje for den efterfølgende drift, hvordan du kan sikre visioner og krav med et godt byggeprogram, ansvar i forhold til blandt andet bygningsreglement, renovering og transformation, ledningsarbejder, evalueringsprocesser m.m.

Arrangementer inden for ‘Byggeri, drift og anlæg’ henvender sig til en bred målgruppe. Der er både arrangementer for dig, som gerne vil blive klogere på, hvem der har ansvaret for de forskellige tekniske aspekter i samarbejdet og sikkerhed på projektet, dig som ønsker mere viden om blandt andet den gode byggeproces og den vigtige brobygning mellem byggeri og drift, og til dig som ønsker bedre indblik i læringsprocesser og evaluering af byggeriets sociale effekter.

Kurser og arrangementer om Byggeri, drift og anlæg:

Virksomhedskurser

Når i er flere, der skal have fælles fodslag

Skab et fælles fundament for udvikling og viden i jeres organisation med et virksomhedskursus arrangeret af Bygherreforeningen.