Viden & aktuelt i kategorien:
Medlemsmøde

Bygherrefestival

Bygherreforeningens 25-års jubilæum!

/
I år har Bygherreforeningen 25-års jubilæum. Vi afholder derfor en festlig fejring heraf i forlængelse af vores årlige medlemsfestival. Jubilæumsfejringen er åben for alle i branchen. Vi glæder os til at se dig!

Medlemstur til Folkemødet 2024

/
Hvad er udviklingen i vores samfund, hvilke tendenser vinder frem i årets debatter og hvad betyder det for din hverdag som bygherre? Tag med, når vi besøger Folkemødet!

Velkomstmøde: Onboarding af nye medlemmer

/
På dette online velkomstmøde får du en hurtig introduktion til dine muligheder i Bygherreforeningen. Bliv klogere på foreningens historiske grundlag og politiske arbejde og få indblik i vores aktuelle projekter. Hør desuden om, hvordan du kan opruste dine egne og din organisations kompetencer som bygherre gennem Bygherreakademiets mange tilbud.
Bygherre briefing

Bygherre Briefing

/
Velkommen til Bygherre Briefing, der med sit skarpe format giver dig indblik i aktuelle emner, og dykker ned i et af de vigtigste emner blandt landets bygherrer netop nu.
Bygherre briefing

Bygherre Briefing

Bygherre Briefing: AI og fremtidens byggeri

/
Velkommen til Bygherre Briefing, et kvartalsvist online morgenmøde, der med sit skarpe format giver dig perspektiv på aktuelle emner, og et hurtigt indblik i, hvad der rører sig blandt landets bygherrer netop nu – og lidt længere ude i horisonten. Dagens tema er AI og fremtidens byggeri.

Bygherrefestival 2024

/
Tilmeld dig en dag, hvor du kan blive inspireret, netværke og få nye faglige perspektiver. Til Bygherreforeningens festival samler vi medlemmerne til en faglig festdag for professionelle bygherrer. Her kan du opleve tankevækkende oplæg og debatter i uformelle rammer.

Bygherreforeningens Årsmøde 2024

/
Velkommen til Bygherreforeningens Årsmøde 2024.