Viden & aktuelt i kategorien:
Planlægning

Tidlig entreprenørinddragelse

, /
Bygherreforeningens populære seminar om tidlig entreprenørinddragelse giver dig overblik over forskellige former for tidlig entreprenørinddragelse. I løbet af dagen får du forskellige vinkler på fordele og ulemper ved de forskellige modeller: Både i forhold til det juridiske, tilrettelæggelsen af processen, og de rammer, det giver for samarbejde.

Tildelingskriterier og evalueringsmodeller

, /
Få viden og indsigt i de forskellige muligheder du har for at arbejde med tildelingskriterier og evalueringsmodeller i udbud. Kurset giver dig overblik over de lovgivningsmæssige rammer, og vi drøfter, hvor klager, anker og afgørelser peger hen. På kurset bliver du også klogere på Værdibygs populære vejledning ‘Kvalitet som tildelingskriterium’ og opdateringen heraf.

Bygherrernes projektlederuddannelse Del 1: Projekt- og procesledelse

, , , /
Projektlederuddannelsen er direkte målrettet de udfordringer, du som projektleder står over for på et byggeprojekt. Uddannelsens første del fokuserer på projekt- og procesledelse i byggeriet gennem konkrete projektledelsesmodeller og styringsværktøjer.

Bygherrernes Projektlederuddannelse

, , , /
Projektlederuddannelsen er direkte målrettet de udfordringer, du som proces- og projektleder står over for på et byggeprojekt. Uddannelsen udbydes i samarbejde med Implement Consulting Group.

Udfordringer og muligheder med strategiske partnerskaber

, /
Seminaret tager fat i erfaringer de forskellige former for strategiske samarbejder. Du får blandt andet gode råd, hvordan et strategisk partnerskab kan organiseres, både hvad angår kompetencer og kontrakter, og vi diskuterer muligheder og ulemper ved samarbejdsformerne.