Bliv udstiller på udvalgte arrangementer

Nu kan du som organisation eller virksomhed få en plads som udstiller ved udvalgte arrangementer.

Til vores arrangementer er viden, netværk og inspiration altid i fokus, og det har du nu mulighed for at bidrage til, ved at møde arrangementets deltagere til faglige diskussioner og netværk i løbet af dagen.

OBS: Udstillerne vælges altid ud fra om de har en faglig relevans for dagens deltagere, og du er derfor ikke garanteret en plads. Der er et begrænset antal pladser som udstillere ved vores arrangementer, og når en udstiller først er godkendt til at få en plads, tildeles pladserne efter først-til-mølleprincippet.

Fagligt samarbejde på arrangementer

For at sikre indhold af høj faglig kvalitet og relevans for et bredt publikum, samarbejder Bygherreforeningen med en række vidensorganisationer fra branchen om både udvikling og afvikling af faglige arrangementer.

Har du spørgsmål, er du interesseret i et samarbejde eller en plads som udstiller?

Kontakt Emily, hvis din organisation har en idé til et fagligt samarbejde omkring et arrangement.

Emily Krygell Schrøder

Seniorkonsulent