Viden & aktuelt i kategorien:
Konference

Building Awards 2019

, /
Årets store konference og prisuddelingsfest løber af stablen torsdag d. 7. november. Her fejrer vi byggeriet på tværs af hele værdikæden og her hyldes dem, der tager ansvaret fremtidens behov og samfundets store udfordringer.

Projektlederdagen 2019: Professionelle projektledere i bygherreorganisationer

/
Projektlederrollen i en bygherreorganisation er en krævende opgave. Som projektleder skal du er ikke kun levere på tid, pris og kvalitet, men også lede en gruppe mennesker til at nå et fælles mål. På denne dag sætter vi projektlederrollen i centrum. Gennem oplæg og diskussioner sætter vi fokus på, hvordan projektlederrollen udvikler sig og hvad det betyder for dig, som er projektleder i en bygherreorganisation.

Hvordan bygger vi verdens bedste plejebolig?

/
Når vi bygger plejeboliger, skal vi leve op til en række lovgivningsmæssige krav. Samtidig skal vi tænke i tilgængelighed, demensvenlig indretning, fleksibelt byggeri, hjemlighed og en god arbejdsplads. På denne konferencedag tager vi fat på, hvilke rammer, der er for plejeboligbyggeri, og hvordan vi kan udfordre dem for at skabe optimale løsninger til gavn for både brugere og samfund.