Viden & aktuelt i kategorien:
Medlemsmøder

/
Velkommen til Bygherre Briefing, der med sit skarpe format giver dig indblik i aktuelle emner, og dykker ned i et af de vigtigste emner blandt landets bygherrer netop nu.

Medlemsmøde: Bygherrernes eftersyn af AB18 - møde 2

/
Bygherreforeningen holder to medlemsmøder i anledning af, at parterne bag AB18-systemet er blevet indkaldt til møde om serviceeftersyn 5 år efter lanceringen af det nye aftalesystem. Medlemmerne af Bygherreforeningen opfordres hermed til at sikre sig indflydelse ved at indsende forslag til temaer, som kan tages op til drøftelse på medlemsmøderne.

Velkomstmøde: Onboarding af nye medlemmer

/
På dette online velkomstmøde får du en hurtig introduktion til dine muligheder i Bygherreforeningen. Bliv klogere på foreningens historiske grundlag og politiske arbejde og få indblik i vores aktuelle projekter. Hør desuden om, hvordan du kan opruste dine egne og din organisations kompetencer som bygherre gennem Bygherreakademiets mange tilbud.

Praktiske værktøjer til AB18 systemet

/
Bygherreforeningen har udviklet en række praktiske værktøjer, som kan hjælpe dig til at få det størst mulige udbytte af de mange muligheder, der ligger integreret i AB-systemet. På dette online kursus får du en introduktion til de forskellige værktøjer, så du er godt klædt på til at anvende aftalesystemets regler proaktivt som professionel bygherre.

Velkomstmøde

Bygherrefestival 2023

/
Tilmeld dig en dag, hvor du kan blive inspireret, netværke og få nye faglige perspektiver. Til Bygherreforeningens nyskabende festival samler vi medlemmerne til en faglig festdag for professionelle bygherrer. Her kan du opleve tankevækkende oplæg og debatter i uformelle rammer, når vi sammen med markante og inspirerende stemmer fra branchen stiller skarpt på den sociale, miljømæssige og økonomiske bæredygtighed i byggebranchen.