Viden & aktuelt i kategorien:
Medlemsmøder

Bygherreforeningens Årsmøde 2019

/
Bygherreforeningens Årsmøde 2019 stiller skarpt på fremtidens ledelse af bygherreorganisationer. Beslutninger om bygge- og anlægsprojekter bliver stadig mere komplekse, og på årsmødet kan du være med til at diskutere, hvordan bygherreorganisationerne kan sætte deres præg på fremtidens samfund. Dagen afrundes traditionen tro med en festlig middag.

Morgenmøde: Sådan styrer du dit byggeprojekt med de fire appendikser

/
Få inspiration til at anvende de fire appendikser i kombination med grunddokumenterne AB18, ABR18 og/eller ABT18. Appendikserne kan være en hjælp til at styre dit byggeri i specifik retning og skabe en bedre byggesag med inddragelse af de rette kompetencer og styr på incitamenterne.

Morgenmøde: Digitalisering af byggeprocessen med AB18

/
Bliv skarp på, hvordan du kan bruge AB18 og ABR18 som udgangspunkt for at stille krav til digitalisering og bliv klogere på IKT-lederens og projekteringslederens roller. Det digitale byggeri udvikler sig hastigt og præger samarbejdet mellem parterne. Derfor sætter mødet også fokus på koblingen til IKT-bestemmelser i den nye YBL 2018.