Viden & aktuelt i kategorien:
Uddannelse

Bygherreforeningens efteruddannelse til arbejdsmiljøkoordinatorer

/
Succesfuld arbejdsmiljøkoordination er et væsentligt aktiv for bygherreorganisationen. Men rollen som arbejdsmiljøkoordinator er ofte svær at sætte faste standarder for, og det kan være udfordrende at finde frem til en systematik, der sikrer, at indsatsen opnår den ønskede tyngde og effekt. At løfte rollen som arbejdsmiljøkoordinator, og indgå som proaktiv sparringspartner, kræver desuden høj bevidsthed om egen praksis og systematisering af relationer og processer.

Bygherrernes Projektlederuddannelse

/
Bygherreforeningens projektlederuddannelse er direkte målrettet de udfordringer, du står over for i rollen som projektleder på et byggeprojekt. Uddannelsen udbydes i samarbejde med Implement Consulting Group, og klæder dig på til at møde hverdagens udfordringer gennem en levende undervisning med en blanding af praktiske cases, teori, erfaringsudveksling, øvelser og netværk.

Bygherrernes projektlederuddannelse del 1: Projekt- og procesledelse

/
Uddannelsens første del fokuserer på projekt- og procesledelse i byggeriet gennem konkrete projektledelsesmodeller og styringsværktøjer.

Bygherrernes Projektlederuddannelse

/

Bygherrernes projektlederuddannelse del 2: Strategisk ledelse, forretninger og processer

/
Uddannelsens anden del fokuserer på på strategiske valg, beslutningsgrundlag og samarbejdsstrategier.

Bygherrernes projektlederuddannelse del 1: Projekt- og procesledelse

Bygherrernes Lederuddannelse

/
Bygherreforeningen udbyder en ny uddannelse målrettet ledere i bygherreorganisationer. Uddannelsen tager udgangspunkt i din særlige rolle som leder af en bygherreorganisation og klæder dig på til at blive en strategisk sparringspart, der kan rådgive din organisations direktion, bestyrelse eller politikere om værdiskabende investeringer i samfundets fysiske rammer.