Lokalsamfundet, interessenter og universelt design

Indsæt rammesættende tekst………

Schools as Community Hubs: Inspirationsvideoer fra The University of Melbourne

Skoler som community hubs. Se diskussioner fra en række paneldebatter ved universitetets konference Schools as Community Hubs International Conference.

Design for mangfold: Universell utforming i skoler og barnehager (norsk)

Universell utforming handler om å skape gode, inkluderende lokalsamfunn der alle kan delta. I dette heftet presenterer vi noen av mange spennende og innovative tiltak norske kommuner og fylkeskommuner har gjennomført, for å gi bedre tilgang for alle. Ved å lære av hverandre kan vi bli bedre og komme lengre i det å skape gode inkluderende lokalsamfunn for alle.

Har du været involveret i et projekt, som har gjort noget særligt i forhold til udvikling eller håndtering af et skolebyggeri? Så vil Bygherreforeningen meget gerne høre om det, så vi kan fortsætte den gode videndeling blandt branchens aktører. Hvis du vil dele gode råd eller anden inspiration, så skriv til projektchef Lars Bertelsen.

Nyttige links