• Meld din organisation ind i Bygherreforeningen

Som medlem indgår din organisation i en eksklusiv kreds af dedikerede og professionelle bygherrer, som har ambitioner om at bygge værdiskabende for både brugere og samfund.

Udfyld nedenstående formular og bliv medlem af Bygherreforeningen

Meld din organisation ind i Bygherreforeningen ved at udfylde nedenstående formular. Som medlem får I adgang til netværk, viden og en række kontante medlemsfordele. Kontingentet fastsættes efter antallet af medarbejdere, der er beskæftiget med bygherreopgaver i din organisation (se prisoversigt). I nedenstående formular kan du oplyse antallet af medarbejdere samt den kontaktperson, som primært skal tegne din organisation i forhold til foreningen. Alle tilmeldte medarbejdere har mulighed for at modtage nyheder, rabat og fordele fra foreningen.

Download medlemsfolder

Læs foreningens vedtægter

Læs foreningens code of conduct

Se prisoversigt

Områdechef
Medlemmer og udvikling
Lars Bertelsen

lb@bygherreforeningen.dk

Kontakt Lars, hvis du ønsker at høre mere om, hvad et medlemskab kan tilbyde din organisation.

• Tilmeldingsformular

• HUSK at udfylde CVR-nummer
  • HUSK at udfylde EAN nummeret, hvis din organisation har EAN
  • Primær kontaktperson til Bygherreforeningen:

• Dette felt er til validering og bør ikke ændres.

Topfoto: Roel Dirckens