• Velfærdsbyggeri

Under temaet ‘Velfærdsbyggeri’, finder du arrangementer om alle typer af velfærdsbyggeri, og også temaer som fællesskaber og boligbyggeri. Her sætter vi fokus på, hvordan du som bygherre skaber de bedste rammer for brugerne, og den hverdag, der skal foregå i bygningen. Arrangementerne omhandler blandt andet daginstitutioner, skolebyggeri, studiemiljøer og campusdannelse og plejeboliger. Arrangementerne opdaterer dig blandt andet på den nyeste viden i forhold til udvikling af de fysiske rammer – med fokus på både pædagogiske, sociale, og faglige behov og om byggerier til mange forskellige brugergrupper.

Arrangementer indenfor ‘Velfærdsbyggeri’ henvender sig til dig, der beskæftiger dig med byggeri, drift, renovering, indretning af velfærdsbyggeri – såsom daginstitutioner, skoler, erhvervsskoler, (pleje)boliger, projekter med fokus på universelt design, idræt- og sundhedsbyggerier, projekter med fokus på udvikling af fællesskaber og meget mere.

Kurser og arrangementer om velfærdbyggeri:

Virksomhedskurser

Når i er flere, der skal have fælles fodslag

Skab et fælles fundament for udvikling og viden i jeres organisation med et virksomhedskursus arrangeret af Bygherreforeningen.

Få den nyeste viden fra Bygherreforeningen i din indbakke

Ja tak – send mig Bygherreforeningens nyhedsbrev