Publikationer -

10/02/2017

Smart drift med dynamiske data

Bygherreforeningen har udarbejdet en trin-for-trin-guide om strategisk digitalisering for byg- og driftsherrer. Guiden fokuserer på digitale værktøjer i den almene sektor og peger på forskellige metoder til at skabe et dynamisk datagrundlag og en smartere drift.

Guiden viser, at byg- og driftsherrer, netop i forhold til driften, med fordel kan investere. Det er nemlig her, at den store værdi kan hentes. For hvis de mange data i bygningerne kan gøres tilgængelige, kan driften optimeres – og det skaber værdi.

I guiden vises der eksempler på, hvordan digitale modeller og IKT kan anvendes til at bearbejde komplekse informationer til en overskuelig datamængde, så det bliver nemmere at planlægge og træffe de rette beslutninger.

Download guiden.

Nyheden er skrevet af Emily Krygell Schrøder eks@bygherreforeningen.dk