Retningslinjer for hotline
Hvis et spørgsmål ikke umiddelbart kan besvares telefonisk, kan Poul Schmith/Kammeradvokaten vælge at besvare spørgsmålet skriftligt efterfølgende, jf. herved retningslinjerne for Q/A nedenfor.
Poul Schmith/Kammeradvokaten kan vælge ikke at besvare spørgsmål. Vurderingen af, om et spørgsmål kan besvares under den gratis hotline, træffes af Poul Schmith/Kammeradvokaten.
Mundtligt besvarede spørgsmål kan efter Poul Schmith/Kammeradvokaten’s vurdering indarbejdes (anonymiseret) i ”Ofte stillede spørgsmål”, jf. nedenfor.
Se svar på “Ofte stillede spørgsmål” fra Poul Schmith/Kammeradvokaten.
Retningslinjer for skriftlige spørgsmål
Man er ikke garanteret et individuelt svar på sit spørgsmål. Poul Schmith/Kammeradvokaten kan vælge at ”pulje” spørgsmål om samme emne og svare mere ”generelt” på sådanne spørgsmål.
Poul Schmith/Kammeradvokaten kan vælge ikke at besvare spørgsmål. Vurderingen af, om et skriftligt spørgsmål skal besvares, træffes af Poul Schmith/Kammeradvokaten.
Ansvarsbegrænsning
Såvel hotline som skriftlige spørgsmål besvares, uden Poul Schmith/Kammeradvokaten kender det fulde faktumgrundlag bag spørgsmålet og uden, at der beregnes vederlag for besvarelsen. Poul Schmith/Kammeradvokaten er derfor ikke ansvarlig for medlemmernes brug af ydelserne.