• Velkommen til Bygherreakademiet

Bygherrens adgang til den nyeste viden

Hvad er Bygherreakademiet?

Bygherreforeningens udbud af kurser, arrangementer og uddannelser er de seneste år vokset kraftigt både i omfang og bredde, og fra 1. januar 2023 byder vi velkommen til Bygherreforeningens ”Bygherreakademi”.

Med Bygherreakademiet vil vi sikre, at du som professionel bygherre altid har adgang til den nyeste viden og løbende kan få udvidet din faglige horisont og udviklet dine kompetencer.

Akademiet skal gøre det lettere for dig at finde vej til de mange tilbud om efteruddannelse og faglig opdatering, vi udbyder i Bygherreforeningen. Vi vil gøre det tydeligt, hvilke kurser, seminarer, netværk og uddannelser, som passer til den enkelte bygherre eller bygherreorganisation på forskellige kompetenceniveauer.

Vi sigter med akademiet også på at oprette samarbejder med uddannelsesinstitutioner, hente inspiration fra internationale fora med fokus på bygherrekompetencer, og vi arbejder med analyser og værktøjsudvikling for at tilbyde den bedste og mest relevante efteruddannelse for bygherrer.

Akademiet styrker dine kompetencer og din organisations udvikling

Vil du styrke dine kompetencer og din organisations udvikling, kan du fx deltage på en af vores populære projektleder- og lederuddannelser. Eller du kan tilmelde dig et af vores uddannelsesforløb i byggeriets aftaler, økonomi og styring, bæredygtighed eller udbud og marked. Alle kurser kan også stadig tages som enkeltstående kurser.

Vi udbyder desuden en lang række aktuelle seminarer, konferencer og netværk, og vi annoncerer løbende nye relevante arrangementer, så du altid er på forkant med byggeriets seneste udvikling.

Akademiet er opdelt i temaer, som du kan få et overblik over via boksene nedenfor, læse mere om kommende kurser, arrangementer, uddannelsesforløb m.m. og tilmelde dig. Du er også altid velkommen til at kontakte os for at få et tilbud på et kursus direkte målrettet til jeres organisation eller med en god ide til et arrangement.

Kompetencechef
Christine Skovgaard Madsen

csm@bygherreforeningen.dk

Interne kurser

Når I er flere, der skal have fælles fodslag

Skab et fælles fundament for udvikling og viden i jeres organisation med et internt kursus arrangeret af Bygherreforeningen.