Netværk

Bygherreforeningens netværk er et fagligt forum for dig, som ønsker at sparre og udveksle erfaringer med ligesindede. Som medlem i et af Bygherreforeningens faglige netværk investerer du i din personlige og professionelle fremtid, samtidig med at du bliver udfordret på dine holdninger og kan hjælpe både dig selv og andre med sparring og videndeling.

Netværk for Samarbejde og Rådgivningsydelser

Netværket diskuterer kvaliteten af rådgivningsydelser i forhold til nuværende og fremtidige tendenser i byggebranchen. Læs mere.

Netværk om Kommunikation og Legitimitet

Netværket tager udgangspunkt i bygherrernes strategiske udfordringer med at skabe opbakning og legitimitet til de store byggeprojekter. Læs mere.

Netværk for Plejeboliger

I dette netværk diskuterer private og offentlige bygherrer, hvordan fremtidens hjem til ældre ser ud. Det sker som følgende af et stigende antal ældre og demente, der i de kommende år vil sætte de eksisterende plejeboliger under pres. Læs mere.

Netværk for Private Bygherrer

Bygherreforeningens netværk for private bygherrer tilbyder relevant, aktuel og målrettet sparring og vidensdeling som et skridt mod en stærkere kerneforretning. Læs mere.

Netværk for Skoler og Læring

Folkeskolen er i udvikling. Med den seneste reform har kravene til de fysiske rammer ændret sig markant, og det kræver nytænkning blandt bygherrerne. I dette netværk gør vi os overvejelser om fremtidens skoler. Læs mere.

Udbudsnetværk

Udbud og indkøb er en central opgave i alle bygherreorganisationer. Det er et komplekst felt med mange detaljer. Derfor diskuterer dette netværk bedste praksis med udgangspunkt i konkrete erfaringer og videndeling mellem bygherrer. Læs mere.

Netværk for Universelt Design og Tilgængelighed

Retten til lige adgang og deltagelse i det offentlige rum gælder alle, uanset alder og funktionsevne. Alligevel møder mange mennesker – både den voksende gruppe af ældre og mennesker med handicap – udfordringer i deres adgang til institutioner, arbejdsmarkedet og skoler. I dette netværk diskuteres tilgængelighedsløsninger og design. Læs mere.