Bygherreforeningen har flyttet kontor, og holder nu til i BLOX, efter at vi i foråret 2020 sagde farvel til Borgergade 111. Pandemien spændte ben for en Housewarming sidste sommer, men lige siden vi flyttede ind, har vi glædet os til at kunne samle vores medlemmer i de nye rammer. Derfor åbner vi nu dørene op for medlemmer og særligt inviterede venner af huset, og byder indenfor til en eftermiddag med tid til netværk, en rundvisning og introduktion til bygningen samt lidt let mad og drikke.

Kom og se BLOX indefra til en eftermiddag hvor der samtidig er rig mulighed for at netværke med kollegaer fra branchen såvel som ansatte i Bygherreforeningen. Du kan få en rundvisning i BLOX eller blot nyde omgivelserne, lidt musik og let mad & drikke mens du hilser på gamle venner eller stifter nye bekendtskaber.

Arrangementet er for foreningens medlemmer og særligt inviterede, der har modtaget en invitation fra sekretariatet.

15:00-15:15 Velkomst

Henrik L. Bang, direktør, Bygherreforeningen og Rolf Andersson, formand, Bygherreforeningen

15:15-15:35 Introduktion til BLOX
Peter Fangel Poulsen er tidligere afdelingschef hos Realdania By & Byg hvor han stod i spidsen for opførelsen af BLOX, som han sammen med resten af teamet modtog Årets Bygherrepris 2018 for. Han giver en kort introduktion til tankerne bag byggeriet, opførelsen og ibrugtagningen af BLOX.

Peter Fangel Poulsen, partner og medstifter, BAUHERR, næstformand i Bygherreforeningen og tidligere afdelingschef hos Realdania By & Byg under opførelsen af BLOX

15:35-17:45 Løbende rundvisninger i huset og tid til netværk
Bygherreforeningens sekretariat viser små grupper rundt i BLOX. Du kan dermed komme rundt i bygningen, og også se hvor i huset vi har kontor. Du tilmelder dig en rundvisning på whiteboardet til arrangementet.

18:00 Tak for i dag

OBS: Du kan roligt tilmelde dig dette arrangement. Bygherreforeningen følger udviklingen af COVID-19 og Sundhedsstyrelsens anbefalinger nøje. Skulle arrangementets format blive påvirket af pandemien, får du direkte besked.