• Virksomhedskurser

Få et kursus tilpasset din organisations behov og ønsker

Når I er flere, der skal have fælles fodslag

Alle Bygherreforeningens medlemmer har mulighed for at tilmelde sig virksomhedskurser.

Bygherreforeningen kan arrangere, at I som bygherreorganisation kan afholde et af vores nuværende kursustilbud eller tidligere afholdte kurser hos jer. Således kan I sikre, at alle i organisationen bliver opkvalificerede på et konkret område, og I kan dermed skabe et fælles fundament for udvikling og viden i jeres organisation – lige når det passer jer, og til en favorabel pris.

Med et virksomhedskursus kan I skabe et fælles fundament for udvikling og viden i jeres organisation. Vi hjælper jer med alt det praktiske og sørger for et højt fagligt niveau.

Få testet jeres kompetencer

Bygherreforeningen tilbyder også alle medlemmer et gratis kompetencetjek. Kompetencetjekket udføres for din bygherreorganisation, og giver jer et overblik over jeres kompetencer som bygherre. I får således et unikt grundlag for fremtidig rekrutttering og efteruddannelse af medarbejdere, så I kan blive mere målrettet og professionel som bygherreorganisation.

Kontakt projektleder, Anne Kristine Busch, hvis du ønsker et kompetencetjek eller kursus i din organisation.

Projektleder
Anne Kristine Busch

akb@bygherreforeningen.dk

Tlf.: 2286 1806

Kontakt Anne Kristine, hvis du ønsker et virksomhedskursus. I fællesskab tilpasser og målretter I kurset, så det passer til din organisations ønsker og behov.