Formål

I dette netværk kan du blive inspireret og indhente ny faglig viden om de fysiske rammer på ungdomsuddannelser og videregående uddannelser.

Vi drøfter både udfordringer og muligheder for at udvikle gode studie- , lærings- og campusmiljøer. Som medlem af netværket får du faglige oplæg fra førende eksperter på området og mulighed for at komme på interessante studieture, hvor du ser eksempler på innovative studie- og uddannelsesmiljøer landet over.

Målgruppe

Netværket er for dig, som arbejder med drift, udvikling og planlægning af de fysiske rammer på en ungdomsuddannelse eller en videregående uddannelse, og som gerne vil opbygge et netværk og erfaringsudveksle med andre. Netværket er derudover åbent for bygherrerådgivere, arkitekter og andre, som ønsker at blive klogere på og erfaringsudveksle om gode studie- og campusmiljøer for unge og voksne. Netværket består af private- og offentlige bygherrer.

Temaer

Emner for møderne kan bl.a. være:

• Attraktive campus- og studiemiljøer
  • Fremtidens universitet
  • Ungdomsuddannelsernes fysiske rammer
  • Udearelaer og idrætsfaciliteter
  • Digitalisering og betydning for uddannelsesmiljøer i fremtiden
  • Bæredygtige løsninger
  • Campusdannelse og sammenhæng med omverden
  • Fastholdelse af studerende
  • Ungdomsboliger og studieboliger
  • Nyskabende miljøer

Netværket mødes to gange årligt, og der er fuld forplejning på hvert møde.

Datoerne oplyses ved tilmelding, eller du kan kontakte Bygherreforeningen på info@bygherreforeningen.dk for at få oplyst datoer i det kommende år.

Pris for deltagelse

Prisen for et års deltagelse er 3.000 kr. ex. moms for medlemmer af Bygherreforeningen og 3.400 kr. ex moms for ikke-medlemmer af Bygherreforeningen.

Har du spørgsmål til deltagelsen i netværket, kan du sende en mail til info@bygherreforeningen.dk